Commissies

Op deze pagina worden de commissies van Omnia Bèta voorgesteld, wil jij graag lid worden van een van deze commissies? Stuur een mail naar secretaris@omniabeta.nl!

Het Bestuur

Het bestuur is de ‘commissie’ die zorgt dat de vereniging draait. Zo bepaalt het bestuur wat er allemaal moet gebeuren, zowel voor de schermen als achter de schermen. Naast de algemene bestuurstaken begeleidt het bestuur ook de commissies.

Het bestuur vergadert minimaal één keer per week. Hierin bespreken zij alle zaken die moeten gebeuren en zorgen zij voor een succesvol verenigingsjaar. Elk jaar komt er een nieuw bestuur waarin verschillende rollen onder te verdelen zijn: voorzitter, secretaris, penningmeester, commissaris extern, commissaris activiteiten en PR-commissaris.


Het huidige 8e bestuur bestaat uit:
o Voorzitter Jente de Langen (tevens PR-commissaris)
o Secretaris Dani van der Vliet (tevens AC-commissaris)
o Penningmeester Femke Michielse
o Commissaris Extern Mara Beekers

Heb je interesse om plaats te nemen in het bestuur of wil je hier meer over weten? Dat kan! Laat dit weten aan het huidige bestuur en wie weet zit jij volgend jaar in het bestuur!

Activiteitencommissie (AC)

Een van de belangrijkste commissies van de vereniging. De activiteitencommissie zit achter het organiseren van al onze activiteiten!

De activiteitencommissie komt wekelijks bij elkaar om te vergaderen, in deze vergaderingen zorgen ze dat alle activiteiten van de vereniging tip top georganiseerd worden.

De Activiteitencommissie is een geweldige kans om organisatorische vaardigheden te leren en om te leren hoe je gastlessen, sprekers en feesten organiseert. Al om al; een goede ervaring en een excellente toevoeging aan je CV!

PR commissie

Een activiteitencommissie zou natuurlijk niets zijn als niemand weet wat de activiteiten ook daadwerkelijk gebeuren. De PR commissie houdt zich bezig met het promoten van al onze activiteiten. Ben jij creatief, sociaal en goed in werken met een team? Dan is de PR commissie iets voor jou!

Website-Innovatie commissie (WIC)

Met meer dan 3 computers, 2 leden, een budget van meer dan 3,50 en pure wilskracht creëert de WIC de website en alle andere IC-gerelateerde zaken van de vereniging. Bewapend met een keyboard, een verse mountain dew en filezilla spendeert deze commissie 18 uur per dag met het kijken naar Phineas en Ferb en het controleren of de nieuwe ICT-inator ook iets is voor Omnia Beta

Heb jij kennis van HTML, PHP, CSS, Java, C, PHP of Shakespeare stuur ons dan een mail. Je bent meer dan welkom!

Alumnicommissie

Deze commissie bestaat uit alumnileden die activiteiten organiseren voor alumnileden. Het doel is om de alumni betrokken te houden bij de vereniging en specifieke bijeenkomsten te organiseren waar de alumni samenkomen en zo contact blijven houden na hun studie! Voor de niet-alumni is het waardevol om bijvoorbeeld te netwerken met de al-werkende alumnileden!

Ben jij alumni en vind je het leuk om activiteiten te organiseren? Kom dan bij de alumnicommissie!

Kas-Controle commissie (KasCo)

Wil je graag de vereniging helpen met het controleren van de uitgaven? Wil jij ervoor zorgen dat Femke de penningmeesteres niet meerdere keren per jaar de verkeerde rekening gebruikt of de pinpas kwijtraakt? Heb jij kennis van financiën? We kunnen je talent goed gebruiken! Kom bij de Kasco!

Raad van Advies (RvA)

De raad van advies is een orgaan die advies levert aan het huidige bestuur. Ben jij een ex-bestuurslid wie dit aanspreekt? Kom dan bij de RvA!

Lustrumcommissie

De lustrumcommissie zorgt ervoor dat het lustrumjaar een onvergetelijk verenigingsjaar wordt! Ze organiseren de speciale lustrumactiviteiten en bepalen wat er gaat gebeuren! Het volgende lustrumjaar is het verenigingsjaar 2024-2025, dan bestaat onze vereniging namelijk 10 jaar! Deze commissie zal in de toekomst pas actief worden.

Inschrijven